JULKAISU - Suomen Potilasliitto

JULKAISUT
SUOMEN POTILASLEHTI
Suomen Potilasliitto ry - Finlands Patientförbund rf

Suomen Potilasliiton oma julkaisu, Suomen Potilaslehti, toimitetaan mm. kirjastoihin, eduskuntaan, useaan apteekkiin, monille järjestöille ja potilasasiamiehille. Lehteen tarkoitettu materiaali paperikopion lisäksi mielellään myös levykkeellä (Mac tai PC). Aineiston voi lähettää Suomen Potilasliittoon myös sähköpostilla.

Kustantaja: Suomen Potilasliitto ry Lehden osoite: Helsinginkatu 14 A 1, 00500 Helsinki Tili: Danske Bank FI0580001200662600 Painosmäärä: 4.000 kpl Vastaava päätoimittaja: Paavo Koistinen Viestintä valiokunta: Paavo Koistinen pj. ja Jaakko Ojanne Ilmestyminen: Neljä kertaa vuodessa. Tilausmaksu:16 euroa/vuosi kotimaahan postitettuna Toimitus: Helsinginkatu 14 A 1, 00500 Helsinki, puh. (09) 562 2080 fax 09 5123 3555

VUOSI 2018

Uusi Potilaslehti ilmestyy maaliskuussa 2018. Tarkkaile sivua, jotta saat sen luettavaksesi ensimmäisenä.

VUOSI 2017
   VUOSI 2016